Матеріали педагогічної ради
13.01.2017
Шановні педагоги!
13.01.2017
Пропонуємо важливу інформацію для Вас
УПРАЖНЕНИЯ
Упражнения для мобилизации внимания:



Упражнения на расслабление:



У Вашому класі є важкі діти ? Декілька порад, сподіваємось, допоможуть!
Важка дитина - це така дитина,
яка потребує особливого ставлення, підвищеної уваги сім'ї, вихователя.
Важко-виховуваність - це несприйнятливість індивіда до засвоєння позитивного
соціального досвіду людства, або різкі розходження між суспільними етичними нормами
і поведінкою людини, її несприйнятливість до впливу інших людей, до тих чи
інших виховних впливів. Поняття "важкі діти" завдячує своїм
походженням педагогічній практиці та спочатку включало в себе всі випадки
відхилень у розвитку дитини. Це поняття фіксує в собі максимально наближений до
норми рівень відхилень у поведінці учнів.
Рекомендации
при работе с гиперактивными детьми
1. Не следует
заставлять гиперактивного ребёнка заниматься больше, чем он может. Например,
если все дети могут продуктивно заниматься определённой деятельностью в течение
20 минут, а гиперактивный ребёнок утомляется через 10 минут, то лучше включить
его в другой вид деятельности. (попросить полить цветы, собрать карандаши и
т.д.). Если после этого он почувствует силы продолжить прерванную работу, то
это вполне возможно.
2. Во время занятий ограничить до минимума
отвлекающие факторы.
3. Быть экспрессивным, театральным
воспитателем: необычность в поведении педагога может помочь ребёнку
сконцентрировать внимание.
4. Не требовать от ребёнка аккуратности при
выполнении заданий в начале коррекционного пути. Таким образом способствовать
формированию чувства успеха. Дети должны получать удовольствие от выполненного
задания, у них должна повышаться самооценка.
5. Ребёнка лучше посадить рядом с
воспитателем: время от времени можно положить руку на плечо ребёнка, так как
любые тактильные ощущения помогают гиперактивным детям сконцентрировать внимание.
6. Гиперактивным детям сложно быстро переключиться по
требованию взрослого с одного вида деятельности на другой. Помогите ему,
выработав, например, конкретные правила поведения и работы. Эти правила
обозначаются символами, пиктограммами и по мере необходимости предъявляются
дошкольнику. С ребёнком заранее обговаривается их содержание и область
применения. Однако следует объяснить ребёнку: если он нарушит правило – не всё
потеряно. Для более эффективной работы можно заранее обсудить с ребёнком, что
он сам себе хочет посоветовать при выполнении задания.
7. Инструкции, которые воспитатель даёт
ребёнку, должны быть очень краткими и содержать не более 10 слов. Говорить
недолго, чётко дать задание, установить правила и последствия их выполнения и
невыполнения.
8. Гиперактивного ребёнка необходимо чаще
поощрять. Например, достаточно часто выдавать ему жетоны, которые в течение дня
он может менять на награды (лучше
не материальные), право идти на прогулку в первой паре, раздавать детям
игрушки, альбомы, крандаши и т.д.
9. По возможности игнорировать вызывающие
поступки ребёнка. Прежде чем реагировать на неприятный поступок, остановитесь
на несколько секунд (например, сосчитайте до десяти).
10.Старайтесь быть рядом с ребёнком, когда
он выполняет какое- либо задание.
Рекомендації для педагогів
1.
Ознайомтесь з інформацією про природу і виявленнях
гіперактивності, зверніть увагу на особливості цих проявів під час перебування
дитини в школі.
2.
Разом з дитиною і її батьками зверніться за
допомогою до шкільного психолога або психолога консультанта.
3.
Разом з психологом допомагайте дитині адаптуватися в
умовах школи і в класному колективі – формуйте навички роботи в школі і в
класному колективі – формуйте навички роботив школі, навчайте
необхіднимсоціальним нормам і навичкам спілкування.
4.
для покращення навчальної роботи дитини введіть знайому
систему засоби – графіки, списки, годинниуи з дзвоником, плани навчань у
виглядіпіктограм.
5.
В класі бажано мати мінімальну кількість
відвлікаючих предметів (картини, стенди). Розклад уроків повинен
бути постійним, так як діти з гіперактивністю часто забуваютиь його.
6.
Міняйте режим урока – робіть хвилинки актинвого
відпочинку з легкими фізичними вправами і релаксацією.
7.
Забезпечте гіперактивну дитину можливістю швдкого
звернення за допомогою в випадках затруднення, оптимальне місце для
таакої дитини – в центрі класса, навпроти дошки. Вона повинна знаходитись перед
очима вчителя.
8.
Виконуючи завдання гіперактивні діти часто не
розуміють, що і як вони роблять. Не чекайте доки діялбність дитини
стане хаотичною, вчасно допоможіть їй вірно організувати роботу.
9.
Направляйте зайву енергію гіперактивних дітей в корисну
роботу – під час урока попрохайте її вимити дошку, зібрати зошити і т.д…
10.
Робота з гіперактивними дітьми повинна
будуватися індивідуально. Давйте завдання в співвідношенні з робочим темпом і
здібностями учня.
11.
На один відрізок часу – одне завдання. Якщо –
одне завдання велике, пропонуйте у вигляді послідовниц частин.
12.
Забезпечте для гіперактивної дитини умови у яких він
буде більш зібраним. Наприклад: через 15 хвилин інтервали дозволяйте йому
піднятися і походити по класу. Деякі гіператктивні діти краще концентрують
увагу, вдіваючи навушники.
13.
Дотримуйтесь позитивної моделі поведінки. Не соромтеся
хвалити дитину. Відмінну поведінку та успіхи у навчанні нагороджуйте.
14.
Запамятайте! Ваш спокій – найкращий зразок для дитини!
Комментариев нет:
Отправить комментарий